Kritérium úspěšnosti 1.1.1 Netextový obsah – úroveň A

Zavřete oči a představte si, že Vám někdo předčítá celý obsah webové stránky. Přesně tak web „vidí“ nevidomí. Ale nejen oni – hlasoví asistenti jako je Siri, Alexa, Google Home jsou stále rozšířenější a jednou je třeba začnete používat i vy. Veškerý netextový obsah (obrázky, multimédia atd.), který je uživateli prezentován, musí proto mít svou … číst více

Kritérium úspěšnosti 1.2.1 Pouze audio a pouze video (předtočené) – úroveň A

U předem nahraných (tedy ne přímý přenos) médií typu pouze audio nebo pouze video platí, že pokud nejsou multimediální alternativou textu (a nejsou tak jasně označeny), musí splňovat následující: Pouze předtočené audio: Obsah prezentovaný pouze prostřednictvím předtočeného audia je opatřen textovou alternativou, která poskytuje ekvivalentní informaci pro obsah předtočeného audio záznamu. Pouze předtočené video: Obsah … číst více

Kritérium úspěšnosti 1.2.2 Titulky (předtočené) – úroveň A

Každý předtočený audio obsah, který je součástí synchronizovaného multimediálního prvku, je opatřen titulky. Výjimku tvoří případ, kdy je tento multimediální prvek multimediální alternativou textu a jako takový je také řádně označen. Podrobné informace o kritériu 1.2.2 (anglicky) Doporučené techniky, jak splnit kritérium 1.2.2 (anglicky)

Kritérium úspěšnosti 1.2.3 Audio popis či alternativa pro multimediální prvek (předtočené) – úroveň A

Synchronizovaný multimediální prvek je opatřen alternativou pro multimediální prvek závisející na čase nebo audio popisem obsahu prezentovaného pomocí předtočeného videa. Výjimku tvoří případ, kdy je tento multimediální prvek multimediální alternativou textu a jako takový je také řádně označen. Podrobné informace o kritériu 1.2.3 (anglicky) Doporučené techniky, jak splnit kritérium 1.2.3 (anglicky)